בן גביר לצמרת המשטרה: "גיבוי מלא למלחמה בטרור"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בן גביר לצמרת המשטרה: "גיבוי מלא למלחמה בטרור"

    הבוקר התקיים ביקור ראשון של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר במטה הארצי של משטרת ישראל בירושלים, בו הוא נפגש עם סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה. השר בן גביר: "אני מביא רוח אחרת, אני רוצה חסינות לשוטרים, שכל שוטר ידע שיש לו את הגיבוי שלי"

    צילום: דוברות המשטרה
    21:46
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on אליהו ארנד חושף: כך הגיב ראש הישיבה לכתבת הפרופיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר התכנס סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה בראשות המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי, לישיבה מיוחדת במעמד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בביקורו הראשון של השר במטה הארצי של המשטרה. בישיבה הכיר השר מקרוב את סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה.

    מדברי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אני לא יודע למי שוטרי משטרת ישראל מצביעים, זה לא אכפת לי. אני את המלחמות המרכזיות שלי עשיתי כדי שתהיה תוספת לשוטרים שלנו בשטח. אני מביא רוח אחרת, אני רוצה חסינות לשוטרים, שכל שוטר ידע שיש לו את הגיבוי שלי".

    "רציתי לבוא עם בשורה, ויש עוד הרבה על מה לעבוד. המשטרה קטנה מדי, ואנחנו נוביל שינוי משמעותי בתנאי השכר ובכלים למשטרה. אני מבטיח לכם שאעשה הכל כדי לשפר, לתת לכם את הכלים" הוסיף בן גביר לבכירי המשטרה.

    "כשיש סמכות יש גם אחריות. המדיניות שלי היא מאוד ברורה, יהיה לי מאוד קשה לעבור לסדר היום על דברים שרוב אזרחי ישראל רואים אותם ולא מוכנים לעבור עליהם לסדר היום. אם אנחנו רואים מחבלים שרצחו חיילים חוגגים, אני מאמין שהחברה הישראלית לא מוכנה לראות דברים כאלה. אנחנו חייבים להעלות הילוך, ומי שמסית נגד שוטרים חייב למצוא מולו משטרה נחושה וחזקה. יש לכם את כל הגיבוי ממני להילחם בפשע ובטרור" סיכם את דבריו.

    מדברי מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי: "אני קודם מברך את השר עם כניסתו לתפקיד, מברך אותו על הביקור הראשון במשטרת ישראל. בהחלט מאחל לך בהצלחה. אם אתה מסתכל, יש פה כמה מאות של שנות עבודה ושנות ניסיון בתחומים המשטרתיים ובתחומים שקשורים לשלום הציבור ולביטחון האזרחים. כל אחד פה זה עולם תוכן בפני עצמו ולאתגרים שמוצבים בפתחנו".

    "אני יכול להגיד לך אדוני השר, יש פה נבחרת. יש לנו משטרה מצוינת יש לנו את אחת המשטרות הטובות בעולם. השוטרים שלנו עם מוטיבציה חדורי אמונה ובאים מתוך שליחות שלהגן ולשרת ואנחנו רואים את זה בעשייה היומיומית עם כל הקשיים. האתגר הבסיסי שהוא זה קודם כל שיפור תנאי השכר של המועסקים ואח"כ אנחנו מדברים על ההתעצמות בהתאמה של המשטרה לאתגרים של מדינת ישראל".

    "צריך לראות כרגע איך באים ומעצימים את כל מה שיש פה, ובאמת יוצאים ומנצלים את העוצמות שיש במשטרת ישראל למען אותם אתגרים שמשותפים לכל החברה בישראל" כך המפכ"ל שבתאי.



    0 תגובות